PALING LARIS

Set Bersalin Mak Bidan DHerbs



PATI HERBA
Menambah tenaga & memberi kesegaran selepas melalui proses bersalin, memulihkan & menyihatkan rahim serta dapat menyembuhkan luka jahitan.

BEDAK SEJUK
Dibuat daripada herba-herba terbaik bagi membuang angin dalam badan serta mencantikkan kulit dan memanaskan badan dan digunakan sebagai lulur untuk membersihkan kulit badan. Boleh digunakan di bahagian dahi bagi menyejukkan mata & kepala serta mengelakkan pening. 

KRIM PANAS
Dapat mengeluarkan angin dalam badan dan memanaskan badan. Membakar lemak serta serta melangsingkan badan juga serta mengurangkan selulit, senggugut serta mencantikkan kulit.

KAPSUL JAMU
Merapatkan otot vagina, serta mengecutkan rahim, dalam masa yang sama ianya juga dapat melangsingkan badan dan menambahkan tenaga serta menyihatkan badan.

MINYAK BAYI
Digunakan untuk mengatasi masalah perut kembung dan menghangatkan tubuh bayi.

TUNGKU HERBA
Digunakan untuk mengecutkan peranakan, melancarkan perjalanan darah & membuang angin serta dapat membuang darah kotor dalam badan.

PERAWAN HERBAL WASH
Pencuci alat sulit wanita yang berfungsi untuk membersih alat sulit dari bakteria dan memberikan kesegaran kepada alat sulit agar sentiasa bersih & segar sepanjang hari.

***
Percuma 1 kotak mandian herba Mak Bidan DHerbs


Harga : RM199.00
Promosi : RM170.00